|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Nie 9:48, 03 Cze 2007 Temat postu: Zespoły w sezonie 2007 |
|
Spyker
Pełna nazwa teamu: Spyker-Midland F1 Ferrari
Kraj: Holandia
Siedziba: Silverstone(Wielka Brytania)
Założyciel: Victor Muller
Obecny szef zespołu: Collin Kolles
Obecny szef techniczny: James Key
Kierowcy wyścigowi: Christijan Albers(Holandia)
Adrian Sutil(Niemcy)
Pierwszy sezon: 2006
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 9
Mistrzostwa konstruktorów: 0
Model bolidu: Spyker F8-VII
Podwozie: konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego
Przednie zawieszenie: Kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do podwozia amortyzatory i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne wachacze kompozytowe, stabilizator poprzeczny i odlewne kolumny
Tylne zawieszenia: Kompozytowe popychacze aktywujące zamontowane do skrzyni biegów amortyzatory i drążki skrętne, nierównej długości aerodynamiczne wahacze kompozytowe, odlewne kolumny
Przekładnia: podłużna skrzynia biegów Spyker, 7 biegów+wsteczny, elektryczno-hydrauliczna sekwencja zmiany biegów
Sprzęgło: trzytarczowe AP Racing
Koła: BBS, wykonane zgodnie ze specyfikacją Spyker
Opony: Bridgestone Potenza
Pojemność silnika: ponad 90 kg
Waga: 605 kg z kierowcą
Silnik: Ferrari 056 2.4 V8
Rozstaw osi: ponad 3000 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: około 5000 mm[/img]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Wto 12:13, 05 Cze 2007, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
 |
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Wto 12:06, 05 Cze 2007 Temat postu: |
|
Toro Rosso
Pełna nazwa teamu: Scuderia Toro Rosso - Ferrari
Kraj: Włochy
Siedziba: Faenza (Włochy)
Założyciel: Franz Tost
Obecny szef zespołu: Franz Tost
Obecny szef techniczny: Giorgi Ascanelli
Kierowcy wyścigowi: Vitantonio Liuzzi(Włochy)
Scott Speed (Stany Zjednoczone)
Pierwszy sezon: 2006
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 8
Mistrzostwa konstruktorów: 0
Model bolidu: Toro Rosso STR2
Podwozie: kompozytowa konstrukcja skorupowa
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia biegów, podłużnie zamontowana, z wysokociśnieniowym hydraulicznym systemem do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Sprzęgło: trzytarczowe AP-Racing
Koła: Avus Racing
Opony: Bridgestone Potenza
Zawieszenie: górne i dolne wahacze z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizatory poprzeczne
Hamulce: szczęki Brembo, tarcze i podkładki Hitco z włókna węglowego
Elektronika: zintegrowany system kontrolny Pi dla silnika i podwozia
Olej: Shell
Paliwo: Shell V-Power
Silnik: Ferrari 056 V8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Śro 8:35, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
Super Aguri
Pełna nazwa teamu: Super Aguri Honda
Kraj: Japonia
Siedziba: Leafield (Wielka Brytania)
Założyciel: Aguri Suzuki
Obecny szef zespołu: Aguri Suzuki
Obecny szef techniczny: Mark Preston
Kierowcy wyścigowi: Takuma Sato (Japonia)
Anthony Davidson (Wielka Brytania)
Pierwszy sezon: 2006
Liczba Pole Position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 6
Mistrzostwa konstruktorów: 0
Model Bolidu: Super Aguri SA07
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu. Zawiera: przednią i boczne struktury uderzeniowe, strukturę chroniącą głowę kierowcy i zintegrowany zbiornik paliwa
Karoseria: jednoczęściowa pokrywa na silnik i boki, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos i skrzydła z kompozytów
Zawieszenie: wahacze, popychacze aktywujące drążki skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory: Showa
Koła: BBS
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: sześciotłokowe szczęki AP Racing, podkładki i tarcze z włókna węglowego
Układ kierowniczy: SAF1 ze wspomaganiem
Kierownica: Specyfikacja SAF1, konstrukcja kompozytowa
Siedzenie: dostosowane do budowy ciała kierowcy z włókna węglowego
Pasy bezpieczeństwa: Takata
Zbiornik Paliwa: ATL wzmocniony kewlarem, wykonany zgodnie ze specyfikacją SAF1
Akumulator: kwasowo-ołowiowy 2,5 Ah
Przekładnia: półautomatyczna skrzynia biegów SAF1 Honda, obudowa z włókna węglowego, 7 biegów, zmiana biegów elektryczno-hydrauliczna
Sprzęgło: Sachs
Silnik: Honda RA807E 2.4 V8
Rozstaw osi: 3135 mm
Wysokość: 950mm
Długość: 4680 mm
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wojtek dnia Śro 8:11, 13 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Śro 8:55, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
Red Bull
Pełna nazwa teamu: Red Bull-Renault Racing
Kraj: Wielka Brytania
Siedziba: Milton Keynes (Wielka Brytania)
Założyciel: Dietrich Mateschitz
Obecny szef zespołu: Christian Horner
Obecny szef techniczny: Adrian Newey
Kierowcy wyścigowi: David Coulthard (Wielka Brytania)
Mark Webber (Australia)
Pierwszy sezon: 2005
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 3
Mistrzostwa konstruktorów: 0
Model bolidu: Red Bull RB3
Podwozie: kompozytowa konstrukcja skorupowa, silnik Renault V8 stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia biegów, podłużnie zamontowana, z hydraulicznym systemem do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Sprzęgło: AP Racing
Koła: AVUS Racing, przednie: 12,7 x 13 cali, tylne: 13,4 x 13 cali
Opony: Bridgestone Potenza
Zawieszenie: aluminiowe kolumny, górne i dolne wahacze z włókna węglowego oraz popychacze, drążki skrętne i stabilizatory poprzeczne, amortyzatory Multimatic
Hamulce: szczęki Brembo, tarcze i podkładki Hitco z włókna węglowego
Elektronika: zintegrowany elektroniczny system kontrolny Magnetti Marelli (silnik) i Pi (podwozie)
Olej: Elf Exelium
Paliwo: Elf
Silnik: Renault RS27 2.4 V8[/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Śro 9:32, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
Toyota
Pełna nazwa teamu: Panasonic Toyota Racing
Kraj: Japonia
Siedziba: Kolonia (Niemcy)
Założyciel: Owe Andersson
Obecny szef zespołu: Tsutomu Tomita
[u]Obecny szef techniczny: Pascal Vasselon
Kierowcy wyścigowi: Ralf Schumacher (Niemcy)
Jarno Trulli (Włochy)
Pierwszy sezon: 2002
Liczba pole position: 2
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 2
Mistrzostwa konstruktorów: 0
Model bolidu: Toyota TF107
Konstrukcja skorupowa: z włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zbiornik paliwa: zbiornik bezpieczeństwa ATL
Przednie zawieszenie: podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z drążkiem poprzecznym i popychaczem z włókna węglowego
Tylne zawieszenie: podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym i popychaczem z włókna węglowego
Amortyzatory: Penskie
Koła: BBS z kutego magnezu
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: szczęki i cylindry Brembo, użyty materiał: włókno węglowe (Hitco)
Ukłąd kierowniczny: Toyota ze wspomaganiem
Kierownica: Toyota z włókna węglowego z deską rozdzielczą Toyota/Magneti Marelli
Siedzenie: z włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeństwa: Takata
Elektronika: Toyota/Magneti Marelli
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia z wstecznym
Olej: Esso
Paliwo: Esso
Silnik: Toyota RVX-07 2.4 V8
Rozstaw osi: 3090 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: 4530 mm[/i]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pon 14:29, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
Williams
Pełna nazwa teamu: Williams-Toyota F1 team
Kraj: Wielka Brytania
Siedziba: Grove (wielka Brytania)
Założyciel: Frank Williams
Obecny szef zespołu: Frank Williams
Obecny szef techniczny: Sam Michael
Kierowcy wyścigowi: Nico Rosberg (Niemcy)
Alexander Wurz (Austria)
Pierwszy sezon 1975
Liczba pole position: 125
Liczba zwycięstw w wyścigach: 113
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 9
Model bolidu: Williams FW29
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego, poliamidów aromatycznych i epoksydu, przewyższające wymaganą przez FIA odporność na zderzenia
Przednie zawieszenie: podwójny układ wahaczy z włókna węglowego, z wiązadłem łączącym z włókna węglowego i popychaczem aktywującym sprężyny skrętne
Tylne zawieszenie: wahacze i popychacz aktywujący sprężyny skrętne
Przekładnia: sekwencyjna półautomatyczna skrzynia z natychmiastową zmianą biegów WilliamsF1, siedem biegów + wsteczny, obudowa z aluminium z mechanizmem Xtrac, zmiana biegów elektro-hydrauliczna
Sprzęgło: z włókna węglowego
Amortyzatory: Williams F1
Koła: RAYS z kutego magnezu
Opony: Bridgestone Potenza, przednie o szer. 350 mm, tylne o szer. 375 mm
Hamulce: sześciotłokowe szczęki AP, tarcze i podkładki z włókna węglowego Carbon Industrie
Układ kierowniczy: mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem WilliamsF1
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik
Elektronika: zintegrowana dla podwozia i silnika, opracowana przez WilliamsF1 & Toyota
Paliwo: Petrobras
Oleje i smary: Lubrax
System chłodzenia: olejowe (WilliamsF1) i wodne chłodnice
Pasy bezpieczeństwa: sześciopunktowa uprząż z 75-milimetrowymi paskami na ramiona i systemem HANS
Siedzenie: wyjmowalne z włókna węglowego z obiciem firmy Alcantara, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Silnik: Toyota RVX-07 2.4 V8
Rozstaw osi: 3100 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: 4500 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pon 19:01, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
Honda
Pełna nazwa teamu: Honda Racing F1 Team
Kraj: Japonia
Siedziba: Brackley (Wielka Brytania) / Tochigi (Japonia)
Założyciel: Soichiro Honda
Obecny szef zespołu: Nick Fry
Obecny szef techniczny: Shuhei Nakamoto
Kierowcy wyścigowi: Jenson Button (Wielka Brytania)
Rubens Barrichello (Brazylia)
Pierwszy sezon: 1964
Liczba pole position: 2
Liczba zwycięstw w wyścigach: 3
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 0
Model bolidu: Honda RA107
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Zawieszenie: wahacze oraz popychacze aktywujące sprężyny skrętne i amortyzatory, mechaniczne stabilizatory poprzeczne
Amortyzatory: Showa
Koła: BBS z kutego magnezu, przednie szerokie na 312 mm, tylne szerokie na 340 mm
Opony: Bridgestone Potenza
Hamulce: dwie sześciotłokowe szczęki Alcon z przodu i z tyłu, tarcze i podkładki z włókna węglowego
Układ kierowniczy: mechanizm zębatkowy ze wspomaganiem Honda F1
Kierownica: konstrukcja z włókna węglowego Honda F1
Siedzenie: z kompozytu włókna węglowego, dostosowane do budowy ciała kierowcy
Pasy bezpieczeństwa: sześciopunktowa uprząż (75-milimetrowe paski na ramiona z systemem HANS)
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL, pojemność 150 litrów
Akumulator:kwasowo-ołowiowy 3Ah
Przekładnia: sekwencyjna półautomatyczna skrzynia biegów, siedem biegów, obudowa z włókna węglowego, mechanizm Hondy, zmiana biegów hydrauliczna
Sprzęgło: z włókna węglowego
Silnik: Honda RA807E 2.4 V8
Długość: 4700 mm
Wysokość: 950 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Pon 19:22, 11 Cze 2007 Temat postu: |
|
Sauber BMW
Pełna nazwa teamu: BMW Sauber F1 Team
Kraj: Niemcy
Siedziba: Hinwil (Szwajcaria) / Monachium (Niemcy)
Założyciel: Peter Sauber
Obecny szef zespołu: Mario Theissen
Obecny szef techniczny: Willy Rampf
Kierowcy wyścigowi: Nick Heidfeld (Niemcy)
Robert Kubica (Polska)
Pierwszy sezon: 1993
Liczba pole position: 0
Liczba zwycięstw w wyścigach: 0
Najwyższa pozycja w wyścigu: 2
Mistrzostwa konstruktorów 0
Model bolidu: BMW Sauber F1.07
Podwozie: konstrukcja skorupowa z włókna węglowego
Zawieszenie: górne i dolne wahacze (z przodu i z tyłu), wewnętrzne sprężyny i amortyzatory poruszane przez popychacze (Sachs Race Engineering)
Hamulce: sześciotłokowe szczęki (Brembo), tarcze i podkładki z włókna węglowego (Brembo, Carbone Industrie)
Przekładnia: 7-biegowa skrzynia z szybką zmianą biegów, podłużnie zamontowana
Sprzęgło: z włókna węglowego (AP)
Elektronika: BMW
Kierownica: BMW Sauber F1 Team
Opony: Bridgestone Potenza
Koła: OZ
Silnik: BMW P86/7 2.4 V8
Rozstaw osi: 3110 mm
Wysokość: 1000 mm
Długość: 4580 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Wto 19:24, 12 Cze 2007 Temat postu: |
|
Renault
Pełna nazwa teamu: ING Renault F1 Team
Kraj: Francja
Siedziba: Enstone (Wielka Brytania) / Viry-Chatillon (Francja)
Założyciel: Gerard Larrousse
Obecny szef zespołu: Flavio Briatorre
Obecny szef techniczny: Bob Bell
Kierowcy wyścigowi: Giancarlo Fisichella (Włochy)
Heikki Kovalainen (Finlandia)
Pierwszy sezon: 1977
Liczba pole position: 50
Liczba zwycięstw w wyścigach: 33
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 2
Model bolidu: Renault R27
Podwozie: konstrukcja skorupowa z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, silnik stanowi część całej konstrukcji nośnej
Przednie zawieszenie: górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące wewnętrznym wahaczem z tytanu poprzez system popychaczy; drążki skrętne i amortyzatory zamontowane wewnątrz przedniej części konstrukcji skorupowej
Tylne zawieszenie: górne i dolne wahacze z włókna węglowego, sterujące zamontowanymi pionowo drążkami skrętnymi i amortyzatorami zamontowanymi poziomo na górnej części obudowy skrzyni biegów
Przekładnia: 7-biegowa półautomatyczna tytanowa skrzynia biegów z wstecznym; system natychmiastowej zmiany biegów dla maksymalnych osiągów
Zbiornik paliwa: wzmocniony kewlarem gumowy zbiornik ATL
System chłodzenia: oddzielne wodne i olejowe chłodnice umieszczone po obu stronach bolidu, chłodzone przepływem powietrza
Elektronika: zintegrowana elektronika podwozia/silnika Step 11 i oprogramowanie opracowane przez Renault F1 Team we współpracy z firmą Magneti Marelli
Hamulce: tarcze i podkładki z włókna węglowego Hitco, szczęki AP Racing
Kokpit: wyjmowalne siedzenie z włókna węglowego dostosowane do budowy ciała kierowcy, pasy bezpieczeństwa z 6-punktową uprzężą, kierownica posiada wbudowane łopatki do zmiany biegów i sterowania sprzęgłem
Paliwo: Elf
Olej: Elf
Świece: Champion
Akumulatory: Renault F1 Team
Opony: Bridgestone Potenza
Silnik: Renault RS27 2.4 V8
Rozstaw osi: 3100 mm
Wysokość: 950 mm
Długość: 8500 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Śro 8:07, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
McLaren
Pełna nazwa teamu: Vodafone Mclaren-Marcedes
Kraj: Wielka Brytania
Siedziba: Woking (Wielka Brytania) / Brixworth (Wlk. Brytania)
Założyciel: Bruce McLaren
Obecny szef zespołu: Ron Dennis
Obecny szef techniczny: Paddy Lowe
Kierowcy wyścigowi: Fernando Alonso (Hiszpania)
Lewis Hamilton (Wielka Brytania)
Pierwszy sezon: 1966
Liczba pole position: 127
Liczba zwycięstw w wyścigach: 151
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa kontruktorów: 8
Model Bolidu: McLaren MP4-22
Podwozie: wykonane przez McLaren z kompozytu włókna węglowego i aluminium o strukturze plastra miodu, zawiera przednią i boczne struktury uderzeniowe oraz zintegrowany zbiornik paliwa
Zawieszenie: wewnętrzny system drążków skrętnych/amortyzatorów sterowany przez popychacze i dźwignie kątowe z podwójnym układem wahaczy
Amortyzatory: Koni
Elektronika: urządzenia kontrolne McLaren Electronic Systems zawierające elektronikę dla podwozia, silnika i do zbierania danych; McLaren Electronic Systems dostarcza również elektroniczną tablicę rozdzielczą, regulator napięcia alternatora, czujniki i systemy telemetryczne
Karoseria: jednoczęsiowa pokrywa na silnik i chłodnice, oddzielna sekcja podłogowa, strukturalny nos ze zintegrowanym przednim skrzydłem
Opony: Bridgestone Potenza
Radia: Kenwood
Koła: Enkei
Akumulatory: GS Yuasa Corporation
Układ kierowniczy: McLaren ze wspomaganiem
Kleje: Henkel Technologies
Przekładnia: półautomatyczna sekwencyjna skrzynia biegów McLaren, siedem biegów + wsteczny
Sprzęgło: operowane manualnie
Paliwo: bezołowiowe Mobil 1
Oleje i smary: Mobil 1
Silnik: Mercedes-Benz FO108T 2.4 V8
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
Wojtek
|
|
Dołączył: 17 Maj 2007
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z nienacka
|
Wysłany: Śro 8:25, 13 Cze 2007 Temat postu: |
|
Ferrari
Pełna nazwa teamu: Scuderia Ferrari F1 Team
Kraj: Włochy
Siedziba: Maranello (Włochy)
Założyciel: Enzo Ferrari
Obecny szef zespołu: Jean Todt
Obecny szef techniczny: Mario Almondo
Kierowcy wyścigowi: Felipe Massa (Brazylia)
Kimi Raikkonen (Finlandia)
Pierwszy sezon: 1950
Liczba pole position: 190
Liczba zwycięstw w wyścigach: 195
Najwyższa pozycja w wyścigu: 1
Mistrzostwa konstruktorów: 14
Model bolidu: Ferrari F2007
Podwozie: z kompozytu włókna węglowego o strukturze plastra miodu
Przekładnia: podłużna półautomatyczna elektronicznie kontrolowana sekwencyjna skrzynia biegów Ferrari, dyferencjał z ograniczonym poślizgiem, 7 biegów + wsteczny
Hamulce: wentylowane tarcze hamulcowe z włókna węglowego
Zawieszenie: niezależne, popychacze aktywujące sprężyny skrętne z przodu i z tyłu
Koła: 13-calowe z przodu i z tyłu
Opony: Bridgestone Potenza
Paliwo: Shell V-Power ULG 62
Olej: Shell SL-0977
Silnik: Ferrari 056 2.4 V8
Rozstaw osi: 3135 mm
Wysokość: 959 mm
Długość: 4545 mm[/b]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12 Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|
 |